Menü

Bu Kadın 30 Milyona Yaratıldı

Ünlü Fransız yönetmen Roger Vadim’in Birgitte Bardoy’u yeniden yarattığı gibi gazinocular kralı Aslan da dünün üverter ses yıldızı Harika Avcı’yı bir yıl içinde adeta yeniden yarattı.Son olarak bir yıl kadar önce İstanbul’da asaltı şarkıcısı olarak sahneye çıkan Harika Avcı aylarca süren hazırlık döneminden sonra 15 Aralık gecesi İstanbul’da Maksim sahnesinde ilk sınavını verdi.



Bir yıl boyunca yevmiyesi en az 150.000 liradan 100 gecelik garanti gazino çalışmasını red ederek 15 milyonluk serveti assolist olmak için geri tepe Harika Avcı bu süre zarfında 15 milyon lira harcayarak ve harcatarak adını neonların üstüne yazdırdı. Dile kolay gelebilir ama kolay kolay harcanacak bir para olmayan 30 milyon lira civarındaki para çiçeği burnunda assolist Harika Avcı için şöyle harcandı; Fiziki güzelliğini her zaman ön planda tutan Harika Avcı’nın dört ay önce İtalya’da geçirdiği göğüs ameliyatı sonunda istediği güzellik için 4,5 milyon Türk Lirası harcandı. Modacı Yıldırım Mayruk’a diktirdiği dört tuvalet için 2 milyon, yeni baştan dekore edilen Maksim Gazinosu dekorasyonu ve sos düzeni için 2 milyon, sahneye çıkarken takacağı mücevherler ve aksesuarlar, için 2,5 milyon ve günlerce süren gazete ilanları fotoğraf çekimleri İçin 4 milyon lira olmak üzere, toplam 30 milyon Türk Lirasına sanat yaşamında ikinci kez yaratıldı Harika Avcı. Assolistliğin hakkını vermek için daha çok milyonlar harcamaktan kaçınmayacağını söyleyen Harika Avcı’nın su gibi para harcadığına bakılırsa güvendiği dağlar olsa gerek değil mi?



TAŞ BEBEK” ÜNVANI EL DEĞİŞTİRECEK

Sizler şu satırları okuduğunuzda sahnelerin çiçeği burnunda assolisti Harika Avcı ilk sınavını vermiş olacak.Gazinocular kralı Fahrettin Aslan’ın büyük desteğini gören Avcı’nın bebek gibi yüzünü çok beğenen patronu Fahrettin Aslan yeni solist için,-”Göreceksiniz,taşbebek ünvanı el değiştirecek”diyor.Bilindiği gibi gazino sahnelerinin tek taşbebek ünvanlı sanatçısı Gönül Yazar.Yıllara meydan okuyan güzelliğiyle her zaman modanın öncülüğünü yaparak şıklığını bütünleştiren ve “Taşbebek” olarak anılan Gönül Yazar’ın fiziki açıdan ünvanını gençliğiyle elinden alması çok mümkün.Ancak yılların tecrübesini konuşturan Gönül Yazar’la alaturka kültüründe, bilgisinde nasıl boy ölçüşebilir değil mi?Her gece değişik bir repartuar sunmak için sürekli çalışan Harika Avcı hiçbir zaman “Az solist” değil gerçek bir “Assolist” olmak için sahneye çıktığını iddia ediyor ve rakipgazinolarda çıkan, çıkacak olan hiçbir sanatçıya aldırmayarak kendine olan güvenini şöyle dile getiriyor; – “Karşıma Silvie Vartan çıksa umurumda değil.Yılın en büyük işini ben yapacağım.Üstelik söylendiği gibi herkes Harika Avcı’yı sadece görmeye değil dinlemeye de gelecek…”



HİÇ KİMSE HEDEFİM DEĞİL”

Harika Avcı’nın assolist olarak Maksim Gazinosu’nda sahneye çıkacağı Fahrettin Aslan tarafından açıklandıktan sonra birbirinden değişik söylentilere hedef oldu. Sahne kostümlerinin şıklığına gösterdiği titizlikle Gönül Yazar ve Ajda Pekkan’ı taklit ettiğinden tutun da, onu alaturka assolistlerden farklı yapan yeni saç modelini Zerrin Özer’e benzetilmesine kadar bir anda gazino çevrelerinin en çok konuşulan ismi oluverdi. Oysa Harika Avcı kimseyi hedef almadığını, sadece alaturka gazino kurallarını kostümünden saç modeline kadar dış görünümünü kullanarak yıkmak istediğini söylüyor…

(Alıntıdır. Bkz. https://www.tozlumagazin.net/shop/urun/sey-dergisinin-1983-tarihli-13-sayisi/)

13.02.2021 13:10

Kategoriler:   Ana Sayfa

Yorumlar