Menü

Festival Şarkıcısı Yine Ortada

Ne bir plağı, ne radyoda, ekranda çalan bir şarkısı olmadığı halde yurt dışında birçok festivale katılma çabasını harcayan Levent Seçer şimdi yine adından festival çocuğu olarak söz ettiriyor.



Bundan yedi yıl kadar önce Tıp Fakültesi’nde okuyan genç bir doktor adayı, ülkemizi Sanremo Festivali’nde temsil edeceğini söyleyerek ortaya çıkmıştı. Bu genç doktor adayının bir çok profesyonel şarkıcıları geride bırakıp Türkiye’yi İtalya’da temsil etme çabasına da herkes şaşırmıştı. Sonra Levent Seçer adı Tokyo Festivalinde, Polonya’da yapılan Sopot Şarkı Yarışmasında, İrlanda’da Castlebar Müzik Yarışmasında ve daha sonra da Yugoslavya’da ve Arnavutluk’ta yapılan gençlik festivalerine katılmasıyla duyuldu. Ama gösterdiği çabaya karşılık hiçbir yarışmada dereceye girememenin üzüntüsü Levent Seçer’i birkaç yıldan beri müzikten soğuttu.



Taa ki üyesi bulunduğu Dünya Festival Organizasyon Komitesi’nden yeni bildiriler gelinceye kadar. Bu yıl yine başta Sanremo Müzik Festivali olmak üzere Yugoslavya’da yapılan şarkı yarışması ve henüz yazışma halinde bulunduğu çeşitli yarışmalara katılacağını söyleyen Levent Seçer geçen yılın sonunda Avustralya senatosundan aldığı konser davetine ve Helsinki’de yapılan müzik festivaline son anda katılamadığı için büyük üzüntü duyuyor.

(Alıntıdır.Bkz:https://www.tozlumagazin.net/shop/urun/sey-dergisinin-1984-tarihli-18-sayisi/)

27.02.2021 00:37

Kategoriler:   Ana Sayfa

Yorumlar

  • Yayınlandı: 22 Haziran 2017 01:21

    Feride D. Becerikli

    Helal olsun, hala kendini sanatçı sanan soytarılara baktığımda onca imkansızlıklara rağmen tek başına sanat adına verdiği mücadeleyi düşündüğümde ayakta alkışlamak isterdim. Şimdi ne yapıyor bilmiyorum ama o yılları yaşayan biri olarak helal olsun diyorum. Yaşıyorsa tanrım ona yaptıkları adına sağlık versin. utansınlar günümüz soytarıları sanatı nereye getirdiklerini düşündüklerinde. Alkışlayacak bir sanatçı göremediğim bu ülkede onlara baktığımda utanıyorum, başka ne yazayım şu sanat sevdalısını okuduğumda helal olsun demekten başka.
  • Yayınlandı: 22 Haziran 2017 01:28

    Metin Bimer

    Tesadüf yazıyı okuduğumda o yıllara gittim yazı beni o yıllara götürdü hatırladım bu sanat sevdalısı adamı. Başarabilirdi belki de ama yalnız kalmıştı elinden tutan kimsesi olmadığı için başaramadı sanırım. Ama ben o müzik sanat sevdalısı adamı tanıyorum ve günümüz sanatçılara saray soytarılarına inat yürekten alkışlıyorum bu sanata sevdalı kardeşimi.
  • Yayınlandı: 22 Haziran 2017 18:59

    Filiz.D.Verel

    Şu anda yaşadığım sevinci anlatamam, o yıllara şu kısacık haber beni tekrar götürdü. aradan sanırım 40 yıl geçmiş, o yıllardaki güzelliğinden sanırım hiç bir şey kaybetmediğini biliyorum Levent Seçer'in. Geçenlerde o güzel sesiyle bir şarkısını dinledim Bursa fm radyodan sanırım gül ve bülbül okumuş nede güzel okumuş ağladım. O her şeyin en güzeline layık dilerim ideallerine kavuşmuştur. Ben onu çok sevdim unutamadım.
  • Yayınlandı: 24 Haziran 2017 03:57

    Esma Temel Fransa

    O yılları iyi biliyorum, Levent Seçer gerçekten yürekli saf tertemiz bir insan, o duyguyla Televole sanatçılarına karşı mücadele etti bunu biliyorum. Ama keşke bir tek şarkıyla yada orasını burasını açan hala yaşlandığı kocadığı halde bile sanatçı demeye gerek duymadığım hanım yada yalaka beyler sanatımızı yok edenler değilmi. Bu genç Doktor adayı Levent Seçer hala sanat için mücadele ediyor bunu biliyorum helal olsun diyorum. toplumu kandıran uydurma bacım programları yapımcıları utanırlarmı bilmiyorum.
  • Yayınlandı: 26 Haziran 2017 11:38

    Şefik Dalgıç Almanya

    Levent Seçer tanıyan biri olarak bende bu sanat adamını tanıyorum. Yaptığı gerçekten taktire değer bir hareket ti. Ama aslan kuzuyu iştahla yer ya bu garibinde elinden tutan olmadı yoksa bugün kendini sanatçı sanan yalakalardan soytarılardan daha çok alkışlanırdı. saraya yada birilerine dalkavukluk herhalde şimdi sanatın yeni adı, utanıyorum bu soytarılardan.
  • Yayınlandı: 26 Haziran 2017 11:41

    Hüseyin Dalgıç Almanya

    Ağabeyimle birlikte aramızda sadece 4 yaş var, bende bu değerli sanatçımızı çok iyi hatırlıyorum , kendisini hep takip ettim, şimdi edebiyat alanında hayli başarılı ve güzel eserleri var okumak bana keyif veriyor, Levent Seçer gerçekten alkışlanacak bir insan saygıyla efendim.
  • Yayınlandı: 9 Ocak 2020 15:07

    Derya Becerikli

    Mazı geldi aklıma o zamanları nasılda arıyor insan, gerçek dostluklar sevgi saygı vardı o yıllarda. Şimdi sanatı ne olduğunu bilmeyenlerin örümcek ağı gibi sardıkları düzende sanat müzik değil çirkinlikler sergileniyor. Keşke o yıllara dönebilsek. Ama ben bunun hiçte mümkün olmayacağını biliyorum. Bacım edebiyatı yapanlar, orasını burasını şişirenler, anlamsız kadın programları işte yapılanlar bunlar. Yazık çok yazık çok yazık.
  • Yayınlandı: 9 Ocak 2020 15:31

    Mürşide Tekiner

    Şu an keşke o yıllara dönebilseydik, o yılların bir anlamı vardı. Levent Seçer hala unutamadığım bir sanat sevdalısı gençti şimdi kim bilir nerelerde ve ne yapıyor bilmiyorum. Ama bu gencecik çocuk o zamanlarda tek başına devlerle mücadele etti ama dayanamadı yuttular çocuğu. Şimdide o zamandan farkı var mı? yalakalar sahte yüzler el etek öpenler o kadar çok ki.
  • Yayınlandı: 13 Haziran 2020 02:36

    Melahat Yazgan

    Zaman zaman o yıllara dönmek istiyor insan, günümüzde sanatı beş para etmeyenlerin yalakaların soytarıların sattığını gördüğümde canım acıyor. Bırde o yıllarda Levent Seçer adındaki bu değerli sanat adamının tek başına verdiği mücadeleyi düşündükçe, şimdi kendini sanatçı sananlardan utanıyorum. Nerede o yılların saygınlığı nerede kaldı gerçek sanatçılarımız nerede? Yaşıyorsa ben kendisine saygı sevgi sağlık diliyorumç
  • Yayınlandı: 13 Haziran 2020 02:43

    Kalender Yazgan

    Şu yazıyı yazdıktan sonra ilave etmeyi unuttuğumu anladım. Böylesine dğerli bir insan Levent Seçer üstadın o yıllarda yaptıklarını düşündüğümde, birde saray soytarılığına soyunaanları seyretmedim ma yaşananları düşündüğümde, 30 milyon insanın açlık yoksulluk sınırında yaşadığını gördüğümde, Yedi Tepe onserleri adıyal anlamsızca yapılan harcamalara canım acıdır. Yazık yazık yazık bu olmamalı böylesine zor bir dönemde bu sınırsızca harcama yazık.
  • Yayınlandı: 1 Ocak 2021 17:42

    Elçin Soyer

    Günümüz sanatına baktığımda yozlaşmayı gördüğümde geçmiş yıllar geldi aklıma. özellikle adı Levent Seçer olan bir festival sevdalısını izliyle takip ettim.Acaba bu sanat sevdalısı kişi hayattamı ne yapıyor merak ettim. Sanatı tüketenlerin sevdalıları düşünmesi mümkün değil biliyorum.Bu ülkede ne yazık ki yanaşmalar yalakalar dalkavuklar yaptıklarına sanat kendilerime sanatçı diyorlar yazıklar olsun.